2015/03/21

Tartuin haasteeseen!

Tälläisen haasteen minä bongasin tänään täältä! Ottakaa osaa ja kertokaa siitä täällä! 

1. Olen.. Manu kaksi vee!  pitkäkarvainen mäyräkoira-epeli, jolla on monta tyhmää lempinimeä kuten keppahousu, sufee, kössi, manuutti.

(rennosti jo vuodesta 2013!)

2. Parhaat päikkärit nukun.. jalat levällään kohti kattoa omassa pedissä. tai käpryllä firefoxin kettu-asennossa. välillä kylkiasennossakin.  lattialle osuvassa auringonkiilassa on ihana torkkua varsinkin aamuisin. sinne hakeudunkin pedistäni aurinkoisina aamuina. 

3. Paras kaverini on.. joku näistä lähialueen koirista, varmaan toi naapurin bulldogi, Pate.. se on yleensä aika lempeä ja hitaastilämpenevä, mutta innostuu kyllä lopulta leikkimään tämän innokkaan pörriäisen kanssa. ja sit yksi pörrönen Sansa...eiku se on tyttö ja eihän ny tyttö voi olla paras kaveri. tytöt on ihan tyhmii välillä. mutta pääsääntöisesti tykkään kaikista paitsi yhdestä lähialueella hiippailevasta susikoirasta. se ei tykkää musta, enkä mä tykkää siitä.

(yleensä ruokakupista löytyy nappuloita... kuva-arkistoja tässä kaivellessani muistui mieleen, että viime kesänä oli muutama päivä, kun kuppiin piti jättää aina yksi tai kaksi nappulaa...vähän kuin se kuiva persilja ravintola-annoksen lisukkeena/koristeena 80-luvun lopun ravintoloissa) 
(1-wee-juustokakku)

4. Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina.. vähän kaikkea. ehkä mun unelma olisi, että saisin syödä luvan kanssa kiposta kakkaa. saisinko vaikka pääsiäisenä, jooko? nakkikin voisi löytyä useammin.


5. Kun minua pyytää tuomaan lelua, kannan omistajani eteen.. en kanna. en kanna mitään. tai jos kannan, niin en anna. no okei, kannan ja annan joskus sen pallon, mutta yleensä pitää tarjota jotain kuten toista palloa.

(näyttely, check....ei kiinnostanu oikeen patsastelu ja kuono pystyssä kulkeminen, kun maassa oli niin paljon hajuja, varsinkin kun olin viimeisten joukossa)

6. Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu? näistä parhaiten minua kuvaa kotihiiri, koska yhdessä näyttelyssä on kyllä käyty, mutta se ei taida olla omistajien eikä mun heiniä. agilityä voisi kokeilla, mutta mäyräkoirana minun pitäisi välttää ne korkeimmat esteet. jos en ole kotihiiri, niin tykkään juoksennella koirapuistoissa kivojen koirien kanssa, ja metsissä (varsinkin niillä sivupoluilla, joissa on haasteita), kävellä melkein missä vaan pitkillä lenkeillä ja veteenkin on välillä kiva pulahtaa. ny ne on varannu mulle ajan uimalaan! 

7. Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen? kyl mää luulen, että viime kesän viikonloppu päijät-hämeessä on ylivertainen tapahtuma, koska a) sain lökötellä autossa pitkän aikaa b) sain juoksennella siellä vapaana ja ennen kaikkea uida lämpimässä järvivedessä! 
8. Kenet blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata? no minul ei ole hirveästi koirakamuja blogosfäärissä, kun en ole niin aktiivisesti päivitellytkään viime aikoina, mutta kyllä minä mielelläni tapaan kaikki kivat koiratyypit, oli blogi tai ei! mun veli, näyttelytyyppi, on käynyt joskus kommentoimassa mua -ainakin sen tapaisin mielelläni joskus ihkaelävänä! viimeksihän me nähtiin kun oltiin pieniä siimahäntöjä ja tapeltiin nappuloista sekä pissittiin lattioille. ny me ollaan jo melkein miehiä! että miten ois, veli? käydäänkö joskus miesten kesken olusilla? 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olipa Manu kiva postaus! Me aina kurkitaan sun uusia kuvia ja kuulumisia täältä. Meillä on edelleen ainakin yksi sama mielenkiinnon kohde, nimittäin kakka. Oi että se maistuukin välillä niin hyvälle!

Meidän pitää todellakin nähdä joku kerta kasvotusten, mitenköhän tykättäisiin toisistamme?

Pääsiäisterkuin, Grimi